Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ønsker og mangler 2008
Collapse
X
-
Originally posted by Erik André View PostHva er vitsen med samling av spørsmål i noen spesefikke spørsmålstråder? Er jo totalt ødleggende for søkeverktøy. Hvis jeg vil søke på sinfoni så må jeg lese flere sider med spørsmål om andre ting før jeg finner det jeg søker. Jeg trodde ikke problemet var for mange tråder på dette forumet.
Kan jeg spørre vilket geni som fant på dette?Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Originally posted by duality View Postnoe jeg tenkte på for ikke så lenge siden..
hvorfor bare 10 inlegg på vær side? blir så ille mange sider, er det ikke lettere om man f.eks har 20 inlegg?
bare en tankeSom kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Originally posted by duality View Postnoe jeg tenkte på for ikke så lenge siden..
hvorfor bare 10 inlegg på vær side? blir så ille mange sider, er det ikke lettere om man f.eks har 20 inlegg?
bare en tankeMvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by Legatia View PostGjett hvordan det blir med 20 bilder i hvert inlegg da...............
I prosjekt delen kunne man jo kanskje fått inn siste innlegg av trådstarter også.. så hvis man vil sjekke oppdateringene i tråden slipper man bla tilbake får å finne bildene?sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
Comment